17.2.09

BORINGG

Entah mengapa ya sejak akhir akhir ini hati dan fikiran ku kurang ceria...jiwa dan otak leteh.....kesibukan masa membuat aku kurang menghadap blog dan buat sementara aku ingin merehatkan segala fikiran....tapi bolihke?.....Kadang aku rasa sedeh dan hiba kerana orang orang disekeliling ku sentiasa mahukan aku menjadi insan yang sempurna dan dapat memuaskan hati mereka...tapi tahukan mereka yang aku tidak dapat memuaskan hati semua orang... bahkan aku sendiri tidak dapat memuaskan hati dan diri sendiri..... corak lukisan itu mengambarkan bertapa fikiran ku yang kusut dan berbagai warna untuk dihuraikan.Tuhan... kau kuatkan hati ini untuk menghadapi segala dugaan hidup..kerana tanpa dugaan hidup ini tidak bererti.......huahuahuahua......mungkin tangisan akan meredakan segalanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan