15.3.09

TANYA PADA HATI

SEMALAM ADALAH SEJARAH. Hari ini adalah realiti dan esok adalah misteri....dan kisah semalam ada kalanya menjadikan hidup ini terlalu suram...ada kalanya membuat hati bahagia dan bercahaya.Semalam juga menjadi kayu ukur untuk kita meneruskan kehidupan hari ini dan semalam itu kadang kala dibiarkan berlalu tanpa secalitpun kekasalan...cukup dengan kisah yang berlaku dengan harapan kisah silam itu tidak akan berulang lagi.
HARI INI menjadi detik detik untuk dilalui..detik yg mampu dicorakan mengikut apa yang diinginkan. mencipta bahagia..detik yg menjadi realiti kehidupan.
ESOK pula terlalu sukar untuk diramalkan..entahkan bahagia..entahkan tidak Tiada sesiapa pun yang mampu mentafsirkan esok apa terjadi pada kehidupan..Segala segala hanya IMPIAN DAN HARAPAN.
NAMUN ..hari ini mampu menjadi tangga usaha agar esok segalanya menjadi realiti ..bahagia yang diinginkan berdasarkan usaha..harapan dan doa agar segala segala esok menjadi realiti kebahagian. Itulah antara sedutan dalam novel ini.....aku tetap mengerti....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan