21.7.09

KEHIDUPANKU

Hari hari aku melalui kehidupan ini dengan berbagai bagai cerita..cerita suka..duka..lucu..cemas..geram..marah dan berbagai bagai lagi..namum aku tetap belajar untuk sabar dan tabah dalam melalui gelombang kehidupan ini.Mungkin juga kerana aku bernaung dalam bintang Capricon bermakna Kambing Jantan yang adakalanya aku bolih menjadi saorang yang pendiam bila ada sesuatu yang tidak kena difikiranku..aku juga bolih menjadi diam sediamnya bila terlalu marah ..tapi pada masa yang sama aku juga mudah senyum dan bolih membuat orang senyum serta terhibur dengan apa yang aku buat..biarpun hanya aku saja yang tahu apa dihatiku..Pada luarnya aku ini saperti saorang yang sombong dan kerek tapi hakikat sebenarnya aku ni mudah menjadi kawan serta mudah dan cepat memahami perasaan orang lain.biarpun orang tidak pernah mahu memahami perasaanku.Aku sentiasa cuba berfikiran positif dalam apa juga kaedaan. Tapi jika sekiranya hatiku terluka aku akan menyendiri kerana cara itulah sahaja aku dapat mencari ketenangan.Entah mengapa hari ini emosiku bercampur aduk...Tapi aku masih cuba untuk menjadi Caring,Hamble, Positive,Productivity,komitmen,Creative,Displin dan berinisiatif..Insaallah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan