13.12.09

RINDU SERINDUUUUU NYA....

Terasa lama aku tak buka blog ni...sibuk pasal uruskan pernikahan anak lelaki ku yang kedua dan sejak akhir akhir ni ramai pula jiran jiranku yang membuat kenduri kahwin anak anak mereka bolih dikatakan tiap tiap minggu aku pergi gejubus kenduri..maklumlah adat berjiran sudah menjadi lumrahnya...dan yang paling membuat aku stress line intenet aku ni mengalami problem selalu tak dapat ......kalau dapat pula suami ku yang mengahadap komputer ni mengalahkan saorang programer...bila tengok intenet....terasa rindu...serinduuunya....nantilah bila ada masa lapang aku akan muatkan beberapa kenangan manis sapanjang bulan november dan desember 2009 ini....dan terasa aku semakin tua kerana tahun 2009 akan menghilang dan 2010 akan menjelma bermakna umur ku akan meningkat lagi......semoga tuhan akan memanjangkan umur ku agar aku dapat mengabadikan diri dan menambah segala amalan yang tertunggal dimasa yang lalu....amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan