11.2.10

SUASANA KETENANAGAN


Inilah suasana ketenanagan yang selalu ku impikan...suasana sahdu....suasana rindu dan penuh keayuan diambang sore nan menawan....tapi sayangnya aku belum pun merasai dan menekmati suasana yang begini.dialam nyata...mungkin satu hari nanti...satiap saat tetap ku nantikan.......Tuhan dengarlah kelohan dan jeritan hati ini yang selalu mengharapkan keluhoran..agar aku menjadi insan yang tabah ketika menghadapi sebarang cabaran hidup.......bersehkanlah hatiku dan kalau aku mati matikanlah aku dalam keimanan....ada kalanya aku terasa teraninya olih insan insan yang lebeh berkeleber dariku..teruk sangatkah aku...?semoga tuhan membukakan hati hati mereka itu kearah kebaikkan dan semoga mereka juga merasa bagaimana yang aku rasa......kelohan tanpa makna

Tiada ulasan:

Catat Ulasan