7.12.10

RENUNGAN HIJRAHKU

Sempana maalhijah ini...sejuta perkara tersemat diharsatku untk berhijrah..tapi mampukan aku berhijrah....walauapa pun aku mesti kuatkan tekat untuk berhijrah kearah yg lebeh positif ditahun 1432 m ini..dan ini juga bermakna umurku semakin meningkat...hari bersara samakin hampir ..dan aku masih merenong jauh apakah yg harus ku lakukan salepas aku bersara nanti selain drp meningkatkan lagi amalan ku...dan untuk aku menjejakkan kaki sekali lagi ditanah suci mekah...apakah impian ku ingin membina sabuah taman yg berlanskapkan sayuran sayuarn dan buah buahan berjaya...dan apakah impian ku untuk membina perniagaan keluaraga berjaya?.....entahlah....walauapapun aku masih berdoa agar aku diberi kesihatan yang baik serta cerdas selepas persaraan ku dan dapat melalui semua yang ku harapan dengan lancar....renongan perjalanan kehidupan yg masih jauh dan kabur....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan