5.6.09

PELUPA....SIKAP YANG PALING AKU BENCI.TAPI APA NAK BUAT

PELUPA ..Itulah sikap paling aku benci yang ada pada diriku...Nak tahu apa terjadi hari ni... Hari ni aku malas nak kepekan dan malas nak pergi kesemua jemputan kahwin yang aku terima yang ada tu...lepas tu aku terasa pulak nak buka blog ni ..sampailah terleka .....tiba tiba bau hangit menyusok kehidong...apa lagi aku pun berlari kedapor...dan sop yang ku hangatkan tadi jadi rentong sebab aku terlupa.....tengah masak sop....aduhhhhhh.....makan ayam hangit lah aku hari ni...sop pun dan tak ada... itulah kalau dah pelupa....selalu sangat ...sampai knci kereta pun hilang entah kemana aku letak....ada kalanya sampai nak menangis bila mencari barang barang yang aku lupa letak....lebeh lebeh lagi salepas berkemas...aduhhhhh hai.... apalah nasibku....bengang betul laaa.Macammana ya nak ubat penyakit pelupa ni...agaknya sebeb dah tua kuttt."bertapa malang nasib ku......Pelupa... itulah aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan