14.8.09

INGIN MENCARI KETENANGAN

Sejak akhir akhir ini bermacam macam kejadian melanda negara..H1N1 begitu membimbangkan semua insan dibumi Malaysia ni..termasuklah aku..kadang kadang aku terfikir mungkin bala menimpa kita semua kerana kita kurang bersyukur dan sujud kepada allah yang maha esa...Kehilangan insan insan yang kita kenali dengan begitu mendadak juga membantutkan fikiran..Yasmin Ahmad...Ustat Asri ...dan juga Param..membuat aku berfikir mungkinkah aku akan kehilangan insan insan yang aku sayangi dengan begitu medadak atau aku sendiri akan hilang dengan cara mendadak...entahlah hanya tuhan yang lebeh mengerti....walauapapun aku tetap berdoa agar tuhan memberi aku umur yang panjang dan dapat aku menafaatkan usia ku dengan kebaikan dunia dan mencari bekalan diakhirat...hidupni perjuanagan sesaolah kita menerajui pelayaran dilauatan dan ada kalanya dipukul gelombang....itulah yang terselet dihati kecilku.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan