21.8.09

SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN ALMUBARAK

Selamat menyambut bulan Ramadan Al Mubarak semoga ramadan tahun ini adalah yang terbaik dan semoga allah panjangkan umur untuk ramadan yg akan datang.Penuhilah ramadan dengan amal,solat terawih, bersedekah, membaca alquran dan memohon keampunan serta tidak lupa untuk kedua ibu bapa kita...itulah azamku pada Ramadan tahun ini...Tanpa ku sedari tahun berlalu begitu laju..dan masa amat bermakna buat kita semua kerana esok belum tentu dapat menjanjikan apa apa kepada kita..... nampaknya tahun ini aku tertinggal lagi untuk sama sama berpuasa di Mekah Mukaromah..kerana my hubby pergi berumrah serta berpuasa di Mekah dan Madinan tanpa membawa ku bersama... sayang sekali ......Jarang sekali aku di ajak serta ditaja sepenuhnya olih my hubby untuk pergi kemana mana olihnya...Kalau aku nak pergi bolih....tapi sendiri mau keluar duitlahhh......"APAKAH KEHADZIRANKU SELAMA 33 TH TIDAK MEMBERI APA APA MAKNA BUATNYA?..... Sedeh juga....biarpun aku redha apapun yang ku lalui.."Lupakanlah dan Selamat berpuasa buat semua...dari saya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan